NYA ÄVENTYR VÄNTAR.

HappiRel söker en kollega att utöka teamet med!

En del av HappiRel

Du som blir en del av HappiRel vill vara en del av ett växande bolag och du kommer ombord tidigt på resan. Du drivs av att ta eget ansvar samt jobba med kunder i olika projekt. I denna roll är det viktigt att ha ett intresse av IT, bygga relationer med kunden och du är grym på att hjälpa dom att skapa värde för sin verksamhet.

Dig vi anställer

Du är allt annat än fyrkantig och gillar att jobba flexibelt samt är en driven person som inte sitter och väntar på att få arbetsuppgifter tilldelade till dig.

Du kommer jobba nära våra kunder i olika typer av projekt, så det är viktigt att du tycker det är roligt att jobba direkt mot kund och kan driva uppdrag tillsammans med kund. Du är snabblärd och har ett intresse för området vi jobbar inom; Digitala System och Kundtjänst.

Du är duktig på att kommunicera och har lätt för att prata kunder och samarbetspartners. Att återkoppla och följa upp faller sig naturligt för dig.

Ditt nya jobb

Du som börjar på HappiRel i denna roll kommer jobba i vår kundsupport och hjälpa våra kunder att lösa deras tekniska problem. Du kommer även jobba som konsult i olika typer av kunduppdrag. Dessa kunduppdrag består av workshops, teknisk konsultation, och även på sikt genomföra egna implementationsprojekt.

  • Hantering av supportärenden via telefon, e-post och chatt.
  • Administrativa uppgifter, såsom Licensbeställning
  • Genomföra utbildningar för våra kunder; Behovsanpassade, Användar- och administratörsutbildningar i systemet.
  • Genomföra teknisk implementation, workshops & konsultation

Kunnigheter & meriterande

  • Jobbat i någon form av systemadministration tidigare
  • Jobbat med tekniska system tidigare
  • Du talar svenska och engelska flytande i tal och skrift
  • Lösningsorienterad, Kaffedrickare ☕️ och kreativ ✌️

HappiRel om dagarna

HappiRel är återförsäljare och en partner med Zendesk som är ett amerikanskt Kundtjänst- och ärendehanteringssystem. Vi är baserade i Stockholm och verksamma på den svenska marknaden. Vi hjälper nya och befintliga kunder att implementera och vidareutveckla användandet av Zendesk, och därmed även förbättra sin kundservice.

Vi levererar alltid det där lilla extra och är inte rädda för att tänka utanför boxen – Vi ser fram emot din ansökan!

 

Vill du söka rollen? Kontaktuppgifter:
Izabella Hammar Izabella@happirel.se | 0721999100